بچگیمو می خوام...
تاريخ : دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, | 11:13 | نویسنده : مهدیه مهدوی

دیگه دلم نه پول می خواد نه آغوش نه مهمونی نه حتی آینده...

دلم بچگیمو می خواد...

پاهای شنی،دستای کاکائویی...

دلم می خواد وقتی بلال می خورم کل صورتم زغالی شه...

100بار یه سرسره ی یه متری رو بالا برم  و بازم خسته نشم...

چایی رو با 10تا قند بخورم...

بستنی و لواشک و پفک رو باهم بخورم...

سر چیزای مسخره انقد بخندم که بیفتم کف اتاق...

دلم می خواد مثل بچگیا بوی سیگار حالمو بد کنه...

آدامس بچسبونم زیر میز کلاسا...

عیدیامو بریزم تو قلک...

دلم می خواد وقتی گریه می کنم مادرم اشکامو پاک کنه نه پیرهن تنم...

میخوام شبا تو خواب غلت بزنم به جای اینکه حرف بزنم...

1000 تومن تو جیبم باشه اما دلم خوش باشه...

از درخت برم بالا...

غروبای بعضی روزا منتظر آنشرلی باشم فقط...

ولم کنی تا صبح توی شهربازی بمونم...

مادرم که نماز می خونه برم جلوش انقد ادا دربیارم تا نمازشو بشکنه و بعدش فرار کنم...

بزرگترین اشتباهم این بود که آرزو کردم بزرگ شم...

دنیای آدم بزرگا خیلی سرد و تنهاست...



نظرات شما عزیزان:

یسری
ساعت16:02---22 بهمن 1392
خدایی من هنوزم پفکو لواشکو هزارچیزوباهم میخورم.یادش بخیر یباراز ی سرسره که مخصوص کودکانی باقدووزن زیادبود مثل جت به هواپرت شدم ومثل بن تن همچین فرودی داشتم که تادوماه شونهام عین چی کبودبودنیادششششششششششششششش شششششششششششش بخیل
مهدیه: :D


narges 90
ساعت12:29---20 بهمن 1392
عاغا من هنوزم این کارا رو میکنم خووووو
مهدیه:خوش به حالت نرگس جون


یکی
ساعت20:25---15 بهمن 1392
منم دلم همه ی اینایی رو که گفتی میخاد...
مهدیه:خب با اسم خودتون کامنت بذارین دلم خوش بشه که به جز سحر و ادمین78 دوستان دیگه هم سر می زنن:(


فاطمه
ساعت18:56---14 بهمن 1392
منم دلم بچیگیمو می خاد کجایی بچگی که یاد ت بخیر های های امتحاناموم تموم شد
مهدیه:بعلهههههههههههههه،بالاخره برگشتیم خونه


سحر
ساعت10:17---10 بهمن 1392
نههههه...خیلی هم خوشمزس

سحر
ساعت12:15---9 بهمن 1392
من هنوزم بستین و پفک و لواشکو با هم میخورم

چاییو با شونصد تا قند میخورم

تو خواب کلی غلت میزنم

کارتون هم زیااااااااد میبینم



ولی واقعن دوران بچگی خیلی شیرینه
مهدیه:بعد حالت بد نمیشه اینا رو باهم می خوری؟؟؟؟ خوش بحالت منم کارتون می خواااااااااااااااااام:((((


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • شهر کرد
  • سیب سفید